בזק החליטה לבטל את החיובים לחודש הקרוב ללקוחותיה שפונו מהצפון

נובמבר 1, 2023

חברת בזק מודיעה כי בהמשך להחלטה על ביטול החיובים לתושבי העוטף ושדרות, היא מבטלת את כלל החיובים לחודש הקרוב ללקוחותיה מכל יישובי הצפון שפונו מבתיהם.

החלטה נהדרת של חברת התקשורת שמצטרפת להחלטות הטובות שחברות התקשורת עשו לאחרונה

דברו איתנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

שיתוף הפוסט:

עוד מהבלוג

אנחנו משתמשים בקובצי עוגיות

כדי להעניק לכם גלישה טובה יותר, לאסוף נתונים אנליטיים ולהציג תוכן מותאם אישית – משתמשים בקובצי Cookies. בחר אם להסכים או קרא מידע נוסף במדיניות הפרטיות שלנו.