אחרי המהלך רחב ההיקף של ענקית הסטרימינג נטפליקס , מהלך שבו העלתה מחירים והפסיקה את שיתוף
הסיסמאות הידוע שלה, דיסני + ראתה כי טוב והחלה לעשות את המהלך הזה אצלה(בינתיים מחוץ לישראל)
כאשר חברת דיסני פלוס את מחיר המנוי שלה בארה"ב למחיר של 13.99 דולר , עלייה של 27% מהמחיר הקודם.
המחירים יעלו לכל פלטפורמות הסטרימינג של הקבוצה, כאשר ביניהן ניתן למצוא את הולו ואת ESPN המוכרת
דיסני הכריזה כבר בסוף שנת 2019 עם השקת השירות של דיסני פלוס, שהיעד של הפלטפורמה הוא לעבור למצב רווחיות
בשנת 2024, ועל כן החברה עושה מאמצים רבים כדי להגיע ליעד הזה