בית המשפט אישר הסדר פשרה בתביעה ייצוגית נגד חברת HOT . זאת, לאחר הליך משפטי שהיה במשך 9 שנים
במסגרת הסכם הפשרה שנחתם בבית המשפט, התחייבה הוט להעניק פיצוי והטבות לציבור בהיקף
שנאמד ע"י בית המשפט בסכום שיכול לנוע בין 70 מיליון ל-153 מיליון שקל!
במרכז התביעה הייצוגית שהוגשה בשנת 2014 עמדו שלוש נקודות חשובות: האחת נוגעת לזמן
המתנה ארוך לקבלת מענה אנושי במוקדי השירות הטלפוני של הוט,
השנייה מדברת על היישום לקוי של שירותי שיחה חוזרת שהיה על הוט לספק ללקוחותיה,
השלישית הינה כי הוט הפעילה את המוקד הטלפוני במשך פחות שעות ביממה מאשר מה שהתחייבה עליו ברישיון שלה.
התובעים טענו כי התנהלות זו גרמה נזקים ללקוחות וכן הביאה להתעשרות של הוט על חשבון הפרת זכויות הלקוחות.