בזק תחבר את כל בסיסי צה"ל בסיבים אופטיים

ספטמבר 7, 2023

מינהל הרכש במשרד הביטחון (מנה"ר) וחברת בזק חתמו על הסכם חדש להקמה, שימוש, אחזקה ופיתוח תשתיות סיבים אופטיים בבסיסי צה״ל.

העסקה מוערכת בכ-125 מיליון שקלים ועתידה להימשך על פני תקופה של חמש שנים, כאשר ישנה אופציה לחמש שנים נוספות.

במסגרת ההסכם החדש, בזק תמשיך עם פריסת הסיבים האופטיים שלה, תתחזק את הרשת הצה״לית ותחבר את בסיסי צה״ל הפרוסים בכל הארץ.

זוהי בשורה אדירה שבה צה"ל מתקדם עם הקדמה הטכנולוגית ולבסיסי צה"ל יהיו את הסיבים האופטיים של בזק

דברו איתנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

שיתוף הפוסט:

עוד מהבלוג

אנחנו משתמשים בקובצי עוגיות

כדי להעניק לכם גלישה טובה יותר, לאסוף נתונים אנליטיים ולהציג תוכן מותאם אישית – משתמשים בקובצי Cookies. בחר אם להסכים או קרא מידע נוסף במדיניות הפרטיות שלנו.