כולנו עדים למהפיכה הענקית שקורית בשוק חבילות הטלוויזיה והסטרימינג, ולראשונה בהיסטוריה
בחודש יולי נרשמה הירידה מתחת לקו ה-50% בפעם הראשונה, בסך הכל, השימוש המסורתי בטלוויזיה ביולי
ירד מתחת ל-50% בפעם הראשוהנה אי פעם, כאשר שירותי הסטרימינג כמו נטפליקס ודיסני + הציעו
נתח גדול יותר מהרגלי הצפייה של הצרכנים
השינוי הזה אמנם נשמע סמנטי אך יש עוד צד למטבע – על אף צמיחתם המשמעותית של שירותי הסטרימינג וה-OTT
אנו חוזים בחודשים האחרונים כי מחירי הסטרימינג בארצות הברית עולים על המחירים של הטלוויזיה המסורתית,
ועל כן צריך לקחת אל כל השינויים האלו בעירבון מוגבל מכיוון שחברות הסטרימינג בדיוק כמו חברות הטלוויזיה מבינות
שהן חייבות להעלות מחירים על מנת שיוכלו לעמוד ביעדים העסקיים שלהם, וככה הם מביאות שירות יותר יקר
בדומה למחירים בעבר של חברות הטלוויזיה.
בישראל המצב עדיין לא כזה אך אנחנו בקלות יכולים להגיע לשם