אחד הסלוגנים היותר מוכרים בחברה הישראלית הוא הסלוגן של חברת מי עדן – השמפניה של הטבע
יצא לגמלאות מה שנקרא.
מי עדן יצאה במהלך מיתוג מחדש הכולל עיצוב מחדש של הלוגו, הסלוגן והשפה החדשה
הפרסומת החדשה שעלתה לטלוויזיה ולדיגיטל נוצרה עם משרד הפרסום מקאן ומככב בה עודד ליאופול
הסלוגן האייקוני של מי עדן, "השמפניה של הטבע", כבר מזמן ירד מהבקבוקים, וכעת יורד גם מי שהחליף אותו: "העוצמה שבמים".
מותג המים המינרליים מכריז על סלוגן חדש עם קמפיין חדש: "יש טעם למים".
ואכן יש לציין שמי עדן זוכים לעדנה מהציבור לגבי טעם המים המצויין שלהם