נילי סמברג מונתה לסמנכ"לית שירות הלקוחות של גולן טלקום

ספטמבר 20, 2023
לי סמברג מונתה לסמנכ"לית שירות הלקוחות של גולן טלקום. סמברג, אם לשלוש,
מגיעה מעולמות השירות ובאמתחתה 20 שנות ניסיון בהקמה, ניהול ותפעול של מערכי שירות וניהול קשרי לקוחות.
בשמונה השנים האחרונות עבדה בשירותי בריאות כללית וניהלה, בין היתר, את מערך שירות הלקוחות
הטלפוני של כללית, המספק שירות לכמעט 5 מיליון איש.
דברו איתנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

שיתוף הפוסט:

עוד מהבלוג

הצעת מחיר סלולר

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה משתלמת:

שם מלא *
טלפון *

*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

הצעת מחיר מותאמת

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה משתלמת:

שם מלא *
טלפון *

*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.