לי סמברג מונתה לסמנכ"לית שירות הלקוחות של גולן טלקום. סמברג, אם לשלוש,
מגיעה מעולמות השירות ובאמתחתה 20 שנות ניסיון בהקמה, ניהול ותפעול של מערכי שירות וניהול קשרי לקוחות.
בשמונה השנים האחרונות עבדה בשירותי בריאות כללית וניהלה, בין היתר, את מערך שירות הלקוחות
הטלפוני של כללית, המספק שירות לכמעט 5 מיליון איש.
מגיעה מעולמות השירות ובאמתחתה 20 שנות ניסיון בהקמה, ניהול ותפעול של מערכי שירות וניהול קשרי לקוחות.
בשמונה השנים האחרונות עבדה בשירותי בריאות כללית וניהלה, בין היתר, את מערך שירות הלקוחות
הטלפוני של כללית, המספק שירות לכמעט 5 מיליון איש.