אנחנו שוב ושוב שומעים על יוזמות של חברות מסחריות אשר מאמצות ישובים שנפגעו בעוטף עזה עקב
השבת השחורה שחווינו ב-7 לאוקטובר, ובמסגרת המיזם של עסקים מאמצים קהילות, תאמץ חברת פרטנר את קיבוץ
כרם שלום ואת חברי קהילתו כדי לעמוד בחזרה על הרגליים.
מרגיש שחברות התקשורת עושות מעין רנסנס ביחס ללקוחות מאז שהתחילה המלחמה, ואנחנו רואים יוזמות רבות
של חברות התקשורת לתת הטבות ולעטוף לקוחות במסגרת יכולתיהן, והיוזמה הזאת של פרטנר היא אפילו יוצאת מגדר הרגיל
כאשר היא כאמור מאמצת את קיבוץ כרם שלום.
עד כה חברות התקשורת נתנו הטבות ללקוחותיהן וכאן פרטנר לקחה מפנה ומובילה מהלך מעניין שיכול להשפיע מאוד
על דעת הקהל של הציבור עליה בהווה ובעתיד.