פורטיסימו רוכשת את השליטה בסלקום לפי שווי של 2.6 מיליארד שקל

דצמבר 5, 2023

פורטיסימו רכשה את השליטה בסלקום, לאחר שחתמה על מזכר הבנות עם דסק"ש לרכישת 35.6% ממניות החברה בתמורה ל־925 מיליון שקל, המשקפים שווי חברה של 2.6 מיליארד שקל. העסקה הושלמה במאי 2024, לאחר קבלת אישור משרד התקשורת.

פורטיסימו מובילה קבוצה רוכשת הכוללת את מגדל, דיסקונט, לאומי, מזרחי טפחות וקרן גרין לנטרן של ריצ'י האנטר. לאחר השלמת העסקה, מונו דירקטורים חדשים לסלקום, בהם ארבעה שותפים בפורטיסימו וריצ'י האנטר.

בנוסף, סלקום העניקה למנכ"ל החברה, דניאל ספיר, מענק מיוחד של מיליון שקל בשל תרומתו להשלמת העסקה, בכפוף להתחייבותו להישאר בתפקיד לשלוש שנים.

העסקה מהווה צעד משמעותי בשוק התקשורת הישראלי, ומעוררת עניין בנוגע להשפעתה על עתיד סלקום והאסטרטגיה העסקית שלה.

דברו איתנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

שיתוף הפוסט:

עוד מהבלוג

אנחנו משתמשים בקובצי עוגיות

כדי להעניק לכם גלישה טובה יותר, לאסוף נתונים אנליטיים ולהציג תוכן מותאם אישית – משתמשים בקובצי Cookies. בחר אם להסכים או קרא מידע נוסף במדיניות הפרטיות שלנו.