בשרה משמחת לחברות הסיבים בישראל

אפריל 29, 2024

משרד התקשורת, בשיתוף עם בזק, הפחית ב-44% את מחירי השימוש בתשתית בזק לפריסת סיבים אופטיים. מדובר בהטבה ל-HOT, המשתמשת העיקרית בתשתית, אך גם לפרטנר, IBC וסלקום. לא בטוח שההנחה שמשרד התקשורת מציעה ביחד עם בזק יגיעו לצרכן על השימוש בסיבים אופטיים
בעיקר בגלל שהחברות ציפו להנחה גדולה יותר עבור פריסת הסיבים ולכן לא בטוח שההנחה תגיע בכלל לצרכנים.
עבור חברות כמו גילת שמשתמשות בסיבים עצמם של בזק צפויה הפחתת מחיר רק ב-2025.
במשרד מקווים שהמהלך יעודד פריסה של חברות נוספות שיצטרפו להגדלת פריסת תשתית הסיבים האופטיים בישראל

 

דברו איתנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

שיתוף הפוסט:

עוד מהבלוג

אנחנו משתמשים בקובצי עוגיות

כדי להעניק לכם גלישה טובה יותר, לאסוף נתונים אנליטיים ולהציג תוכן מותאם אישית – משתמשים בקובצי Cookies. בחר אם להסכים או קרא מידע נוסף במדיניות הפרטיות שלנו.